• Doprava zdarma od 1000 Kč bez DPH!
  • Záruka 3 roky
  • Showroom v Praze
0
Košík
Ceny bez DPH (změnit)
Celkem
Cena/ks
Množství
Obsah košíku
Nákupní košík je momentálně prázdný.
Cena bez DPH
190,- Kč
K pokladně
Změnit obsah košíku

Nábytek do zasedací a konferenční místnosti

Prohlédněte si celé nábytkové řady

Vybavení zasedací místnosti

 

Jednací či zasedací místnosti představují mnohdy určitou vizitku společnosti. Ať už se jedná o prostor pro různá obchodní jednání s partnery nebo je to místnost určená pro školení či konference v rámci firmy, je potřeba pro takové pracovní prostředí vytvořit odpovídající podmínky. K těmto účelům je určen poněkud jiný typ nábytku, než jaký se používá třeba pro vybavení kanceláří. I přesto, že se sortiment a nabídka v některých jednotlivostech překrývají.

 

Moderní design kanceláří se v posledních letech proměňuje. Od vstupních a recepčních prostor, přes vybavení samotných kanceláří – ať už v open space provedení nebo jednotlivých oddělených místností, až po společenské nebo konferenční prostory.

 

Řada firem se obrací na odborníky, interiérová studia či architekty, kteří mohou pomoci při zařízení ideálního vskutku ergonomického pracoviště. Jde o to, sladit požadavky estetiky, funkčnosti, ale zároveň pohodlí a přitom zdraví při práci. Společnost AJ Produkty nabízí vysoce kvalitní švédský nábytek, který v sobě spojuje právě prvky jednoduchého minimalistického designu v duchu severských tradic, právě tak jako funkčnost, praktičnost a poctivé zpracování.

 

Stůl je srdcem místnosti

 

Středobodem každé kancelářské a zejména větší konferenční či zasedací prostory je vhodný stůl. Podle velikosti daného prostoru a účelu, k němuž budou sloužit, nabízíme různé varianty kulatých, oválných či od středu se zužujících jednacích stolů. Je možné též kombinovat sestavy kancelářských stolů, které lze porůznu sestavovat či rozpojovat. Pro různé typy jednání se mohou hodit i polohovatelné jednací stoly.

 

Pojďme spolu zasednout ke kulatému stolu

 

Na rozdíl od kanceláří, kam se doporučují spíše pojízdné a různě přizpůsobitelné pohyblivé židle, se do zasedacích místností doporučují spíše židle bez koleček. Při jednáních by partneři či kolegové měli být pevně usazeni a atmosféru debaty nejlépe uzavírat kolem kulatého či oválného jednacího stolu. Pokud nemáte ve vašich kancelářích větší prostory pro jednací místnost nebo pokud je žádoucí variabilně měnit účel užití takových prostor, máme v naší nabídce podobně praktické kusy nábytku. Například stohovatelné židle pro organizaci školení či konferencí anebo skládací stoly i židle, které lze libovolně přemístit či skladovat v momentě, kdy je nevyužijeme.

 

Vhodné chytré doplňky

 

Současné trendy ve vybavování nábytku do kanceláří a konferenčních místností se zcela přizpůsobují požadavkům komunikace a otevřenosti. V některých momentech je však žádoucí jistá míra soukromí či ochrany proti hluku a k tomu mohou posloužit univerzální paravány či akustické panely a zástěny. Jejich charakter může ovšem být multifunkční – mnohdy mohou posloužit zároveň jako nástěnka či prezentační prvek. V jiných případech se do takových zástěn integrují zásuvky na rozličný propagační materiál.

 

Další plus našeho sortimentu je skutečně široká škála doplňků, mezi které se řadí například zásuvkové panely a další přípojná místa pro datová media.

 

Pro komplexní řešení vybavení nejen kanceláří, ale právě i prostor pro jednání jsme schopni pro Vás vytvořit řešení na míru například prostřednictví nabídky celých nábytkových sestav pro zasedací místnosti. Pro konkrétní dotazy nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme s výběrem.