Tipy na chytré úložné prostory do kanceláře

Tipy na chytré úložné prostory do kanceláře

Chytré úložné systémy zpříjemní a zefektivní práci ve firemní i domácí kanceláři. S dobrým úložným prostorem je snazší udržovat pořádek. Přihrádky na dopisy, stojany na časopisy a pořadače na dokumenty vám pomohou vyhnout se přeplněným pracovním plochám. Vyhněte se zamotaným kabelům a nepřehledným pracovním stolům díky našim tipům na kancelářské úložné prostory, které mají smysl.
Dobře zásobený ocelový regál v kanceláři

Používejte praktická úložná řešení

Promyslete si, kde by měly být jednotlivé položky uloženy a jak by měly být uspořádány. Položky, se kterými pracujete nejčastěji, by měly být nejsnáze dostupné. Související položky seskupte a uložte je na jednom místě. Tak rychle najdete to, co hledáte. Udržujte pořádek na svém pracovním stole pomocí praktických řešení.

Kancelářské pořadače lze využít k mnoha účelům, například jako poličku na třídění pošty, třídění papírů z tiskárny, úložný prostor pro průběžné pracovní dokumenty nebo další plochu u stolu.

Úložné boxy jsou vhodné pro předměty, které se nepoužívají denně. Boxy stejné barvy a designu působí jednotným a uklizeným dojmem. Umístěte je na polici a v případě potřeby je označte.

Stojany na časopisy udržují časopisy, brožury, noviny a papíry uspořádané. Vypadá to mnohem úhledněji, než když jsou rozházené po stolech a policích.

Štítkovače se hodí ro rychlé vytvoření úhledných štítků. Označte krabice, pořadače a úložné přihrádky, abyste odstranili zmatek v tom, kde mají být věci uloženy.

Kartotéky se závěsnými složkami usnadňují nalezení správného dokumentu u kanceláří, které pracují s mnoha dokumenty a vyžadují přehled. Pokud zvolíte pojízdnou kartotéku, můžete vše snadno přenést ke stolu a po skončení práce to zase vrátit na správné místo. Pro citlivé dokumenty si vyberte skříň nebo kartotéku se zámkem. Existují také ohnivzdorné kartotéky.
Přehledný psací stůl s odpovídajícím zásobníkem na dopisy, stolním stojanem, zásobníkem na časopisy, zásuvkou na poznámky a košem na odpadkový papír.
Skříňky v různých výškách s praktickými posuvnými dveřmi
Skříň MODULUS XL
Držák na kabely s prodlužovacím kabelem pod stolem
Držák na kabely
965 Kč
Žena vytahuje úložný box ze skříně s posuvnými dveřmi

Co potřebujete do kanceláře?

Časté dotazy

Dobré skladování s přehledným označením usnadňuje vytvoření kanceláře v malém prostoru. Vysoký regál toho pojme hodně. Položky, které používáte nejméně, ukládejte nahoře.
Organizér na psací stůl udržuje povrch stolu čistý od propisek a drobných předmětů. Dopisy a papíry potřebují úložné řešení. Kabely schovejte pomocí držáku na kabely.
Naplánujte si dobré a přehledné skladování. Všem zaměstnancům usnadníte každodenní práci, když dokumenty a materiály snadno najdou.
Díky otevřeným regálům jsou materiály snadno viditelné a přístupné. Skříně mají tu výhodu, že pokud máte mnoho položek, které je třeba uložit, kancelář vypadá méně přeplněná.

Ať vám neunikne žádná důležitá novinka…

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a nechte si zasílat tipy na nové výrobky, zajímavé články a upozornění na speciální nabídky přímo do vašeho emailu.
Prosím vyčkejte...