Stojany na prospekty - stojany na letáky

Sedm kroků k šatně vítězů

Sedm kroků k šatně vítězů

Zařiďte si i vy šatnu vítězů

Propagace a vhodné doplňky

Prezentace firmy začíná hned při vstupu do budovy, haly či do recepce. Je jisté, že propagační materiály, tiskoviny, letáky, katalogy a brožury jsou stále jednou z nejoblíbenějších a nejpoužívanějších forem oslovení zákazníka. Při zařizování jakýchkoli vstupních prostor je třeba myslet na vhodné umístění těchto dokumentů a nejpříhodnější jsou samozřejmě různé stojany na prospekty. Neměly by chybět na žádném veletrhu či prodejní akci, ale vhodné budou i do hotelových či kancelářských recepcí, bankovních institucí, showroomů, autosalonů, realitních či cestovních kanceláří.

Stojan na letáky nebo držák na stěnu

Všude tam, kde je zapotřebí upoutat pozornost příchozího klienta, hosta nebo pacienta se hodí doplnit prostory o propagační materiály. Ty lze klidně umístit na konferenční stolek v čekárně nebo na recepci. Doporučuje se však pořídit vhodný držák či stojan, díky němuž bude možné Vaše brožury a prezentační materiály přehledně uspořádat a vystavit.

Druhy reklamních stojanů

A jaký stojan vybrat? To záleží především na vašich preferencích, na celkovém stylu recepce či jiného prostoru, kde bude stojan umístěn, ale i na množství tiskovin, které musí pojmout. Především je třeba si určit, k jakému účelu tento doplněk slouží. Vybírat můžete dle barvy, materiálu i designu. Přihrádky bývají často uzpůsobeny pro formát A4, není to ale pravidlem. Některé držáky lze připevnit na zeď, a to případně hned několikrát vedle sebe. Přihrádky na časopisy pak vytvářejí přehledné řady. Bývají vyrobeny z odolného plastu a jednotlivé kapsy mohou být průhledné. To přispívá k větší přehlednosti a lepší orientaci v nabízených tiskovinách. Především je třeba si určit, k jakému účelu tento doplněk slouží. Některé mohou být umístěny v univerzálních halách obchodních budov, jiné zase v zasedačkách konkrétních společností. Lze je využít například i k třídění příchozí pošty. Počet jednotlivých přihrádek se může lišit, stejně jako velikost držáku. Vybírejte proto i dle toho, kolik tiskovin do něj hodláte umístit. Drátěná forma držáku je nejjednodušší typ takového příslušenství, ale nebude se hodit pro příliš malé a tenké tiskoviny – naopak spíše pro umístění katalogů nebo firemních časopisů. Pokud z jakéhokoli důvodu nechcete přihrádky připevňovat ke zdi, pak se porozhlédněte mezi stojany, které se dají v případě potřeby snadno přemístit. Některé z nich jsou dokonce pojízdné a otočné. Přihrádky mohou být taktéž průhledné pro lepší orientaci v tiskovinách. Hlavním materiálem většinou bývá odolný plast, a to v různých barvách. Elegantnější variantou bývají modely kombinované v kovu a černé barvě.