• Doprava zdarma nad 1000 Kč bez DPH!
  • Záruka 3 roky
  • Showroom v Praze
0
Košík
Ceny bez DPH (změnit)
Celkem
Cena/ks
Množství
Obsah košíku
Nákupní košík je momentálně prázdný.
Cena bez DPH
120,- Kč
K pokladně
Změnit obsah košíku

Zařídili jsme novou kancelář pro CC Höganäs. V rekordním čase!

Zařídili jsme novou kancelář pro CC Höganäs
Článek

Když společnost CC Höganäs potřebovala v krátké době přeměnit prázdné prostory na atraktivní a efektivní kancelářské prostředí, měla na výběr ze dvou možností: buď si vše zajistit ve vlastní režii nebo si najmout firmu, která zařídí kompletně všechno od projektování až po nastěhování. V CC Höganäs se rozhodli využít naší pomoci a získat kompletní servis, který zahrnoval vše od nákresů až po montáž a rozmístění nábytku. To vše během 11 týdnů. Pohodlné a výhodné řešení – i s ohledem na rozpočet.

 

nástěnné poličky na vzorky

 

Švédská společnost CC Höganäs je synonymem pro vysoce kvalitní dlaždice. Je součástí skupiny Ricchetti Group, jedné z předních evropských společností v oblasti stavební keramiky. Stěhování kanceláře bylo naplánováno ve dvou fázích: nejprve z historického zařízení v Ekeby do pronajatých prostor, a teprve poté do vlastní nové nemovitosti v Helsingborgu. Společnost tak čelila výzvě, jak s omezeným rozpočtem zařídit v dočasných prostorách dobrou kancelář tak, aby se její vybavení dalo později přenést do nových prostor a tam jej dále rozšiřovat.

V této situaci se obrátili na náš tým v AJ Produkty s nadějí, že jim pomůžeme jak se samotným řešením interiérového designu, tak i s praktickými věcmi, jako je výběr vhodného nábytku a zajištění toho, aby se správné věci dostaly na správné místo ve správný čas.

Mise

Proměnit prázdnou místnost se čtyřmi stěnami na příjemné a dobře fungující kancelářské prostředí. Součástí zadání bylo zřízení a vybavení několika zón typických pro moderní kancelář: příjemný vstupní prostor, jednotlivá kancelářská pracoviště, jednu velkou a několik menších zasedacích místností, společnou jídelnu, ale také archiv a místo pro tiskárnu.

 

návrh půdorysu a rozmístění nábytku

 

Postup

Nejprve jsme se několikrát sešli se zákazníkem, abychom získali představu o jeho potřebách a přáních. Na základě těchto znalostí náš interiérový designér připravil první návrhy s možnými půdorysy, různými alternativami nábytku a plány interiéru v 3D, které jasně vizualizovaly hotové řešení. Jakmile byl zákazník spokojen s návrhem i s kalkulací ceny, pustili jsme se do příprav a zajišťování všeho potřebného tak, aby vše proběhlo podle plánu.

 

výškově nastavitelný stůl se stolovými paravány

 

Čtyři výzvy …

1. Čas. Měli jsme méně než tři měsíce na to, abychom připravili návrhy a abychom v požadovaném čase stihli objednat, dodat a sestavit nábytek a veškeré další vybavení. 
2. Půdorys. Dříve měli zaměstnanci své vlastní oddělené kanceláře, které si užívali. V novém prostoru bylo pouze několik zdí, což znamenalo, že se budou muset přizpůsobit společné práci v otevřeném prostředí.
3. Rozpočet. Z původní kanceláře se nepoužilo nic, návrh proto zahrnoval mnoho kusů nového nábytku. Kromě splnění finančních a ergonomických požadavků mělo nové vybavení taktéž odpovídat korporátnímu designu CC Höganäs.
4. Dočasné řešení. Společnost plánuje zůstat v pronajatých prostorách přibližně dva roky, než se bude moci přestěhovat do nové vlastní budovy v jiné části Helsinborgu. Bylo tedy důležité zvolit takový nábytek, který lze snadno přemístit a který bude později základem pro návrh interiéru v další fázi.

 

kancelářský nábytek Modulus

 

… a čtyři řešení

1. Prostřednictvím dobře koordinovaného projektového týmu e efektivního dodavatelského řetězce jsme byli schopni rychle vyrobit a dodat veškerý nábytek, který zákazník požadoval. Naše standardní dodací lhůta 5-7 pracovních dnů se v tomto případě ukázala jako mimořádně důležitá. 
2. Lidé z různých oddělení (prodej, zákaznický servis, finance apod.) byli seskupeni v jedné místnosti - odděleni stolovými paravány a přepážkami, aby měl každý svůj klid a soukromí, ale přesto blízko, aby spolu mohli jednoduše komunikovat.
3. Naše nábytkové řady se vyznačují nejen skvělým designem a vysokou kvalitou, ale také velice atraktivní cenou. Tyto výhody zákazníka rychle oslovily.
4. Rozsah a promyšlenost našich nábytkových řad usnadňují hledání správného produktu z hlediska barvy i velikosti. Současně umožňují vytvoření jednotného stylu interiéru, který lze dále průběžně rozvíjet.

Posílení týmového ducha

Menší místa v kanceláři byla přeměněna na praktické zasedací místnosti, v nichž si zaměstnanci mohou vyřizovat individuální hovory, pořádat videokonference a spolupracovat ve skupinách, aniž by při tom rušili ostatní.
Další velkou změnou pro zaměstnance, kromě toho, že už neměli své vlastní kancelářské místnosti, byl nový interiér jídelny. Dříve seděli u malých stolů obvykle s nejbližšími spolupracovníky a s ostatními komunikovali jen zřídka. Abychom podpořili otevřenou komunikaci napříč firmou, zvolili jsme jeden dlouhý jídelní stůl s prostorem pro všechny zaměstnance. Přirozeně tak vznikly podmínky pro navazování nových kontaktů a stmelování kolektivu.

 

malé a velké zasedací místnosti

 

Esa v rukávu

CC Höganäs nám svěřila tuto zakázku, jelikož jsme dobře pochopili, jaké výzvě společnost čelí, a dokázali jsme rychle předložit konkrétní návrh, který splňoval všechny požadavky a mohl být realizován v rámci času a rozpočtu, který byl k dispozici. Z nového prostoru se nám podařilo vytěžit maximum. Vytvořili jsme moderní kancelář, která je otevřená a zároveň zaměstnancům poskytuje dostatek soukromí. Taktéž jsme reagovali na přání vedení zlepšit komunikaci mezi odděleními a tím zvýšit efektivitu práce.
Výsledek mluví sám za sebe. Každý je spokojen jak s kvalitou výrobků, tak s interiérem obecně. Moderní styl kanceláře vyjadřuje, jak chce být společnost CC Höganäs při návštěvách zákazníků a dodavatelů vnímána. Jamile přijde čas na další fázi, lze veškeré vybavení jednoduše přestěhovat.