Stylové řešení pro oddělení letecké nákladní dopravy Schenker AS

Když měla společnost Schenker AS na podzim roku 2020 přesunout své oddělení letecké nákladní dopravy v norskému Gardermoenu do nových prostor, vybrala si jako hlavního dodavatele kancelářského nábytku společnost AJ Produkty. Projektová manažerka z norské pobočky AJ Anniken Sørli pomohla zákazníkovi s celým procesem od plánování až po kompletní vybavení. Výsledkem bylo stylové řešení na míru předané v dohodnutém termínu.


Oddělení Schenker AS v Gardermoenu je součástí větší skupiny zastoupené ve 140 zemích. V roce 2019 vykázala norská divize obrat 4,1 miliardy NOK a právě norské oddělení nákladní dopravy si nechalo své prostory vybavit společností AJ Produkty.

 

Malá zasedačka pro dva s konferenčními židlemi Fairfield

 

Pečlivý a pohodlný výběr nábytku

Výběr nábytku a vybavení do nových prostor probíhal v showroomu AJ Produkty v Kløftě. Zákazníci si zde mohou jak prohlédnout, tak i vyzkoušet nábytek a doplňky do kanceláře, zasedací místnosti, jídelny a dalších firemních prostor. Výběr produktů je díky tomu jednodušší a zajímavější. Pro lepší představu, jak bude nábytek uspořádán v nových prostorách, jsme připravili několik 3D návrhů. Realistická vizualizace interiéru s vybranými produkty pomůže jednoduše odhalit místa, která budou potřeba upravit či úplně změnit. V rámci tohoto procesu vzniklo i několik návrhů barevných variant, které zákazníkovi pomohly při rozhodování.

Vše smontováno a předáno včas

Nová pracoviště pro 46 zaměstnanců byla sestavena z výškově nastavitelných stolů, kancelářských skříní Modulus a paravánů Zip Rivet. Do zasedací a odpočinkové místnosti byly použity konferenční židle Fairfield, do společných prostor pak židle Gander a lounge nábytek z řady Copenhagen. Zajistili jsme, aby všechny produkty, které si společnost Schenker AS objednala, byly včas dodány, smontovány a připraveny k použití. Firma se tak mohla hned poté, co montážníci dokončili svoji práci, přesunout do nových, kompletně zařízených prostor.

 

Kancelářské skříňky Modulus mohou sloužit i k rozdělení prostoru

 

Flexibilní řešení na míru

Úzký dialog, který v AJ Produkty vedeme s našimi zákazníky, může vyústit i v nabídku produktů vyrobených na míru. Využila toho i společnost Schenker AS, která požadovala speciálně upravený stůl pro snadné zpracování poštovních zásilek. Podařilo se nám vyrobit a dodat velice praktický pracovní stůl, jehož výšku si může každý uživatel přizpůsobit podle svých potřeb. K výrobě stolu jsme použili základní komponenty výškově nastavitelného stolu Modulus, který máme běžně v nabídce.

 

Balicí stůl Modulus vyrobený na zakázku

 

Náš klient potřeboval provést i další úpravy, například změnit barvy, výběr produktů nebo počet kusů. Ocenil tak flexibilitu společnosti AJ Produkty a možnost speciálního řešení na míru:
U větších projektů je potřeba počítat s dodatečnými úpravami a doplňováním vybavení poté, co se začnou nové prostory používat. V tomto směru odvedl náš hlavní dodavatel skvělou práci. Dokázal nám dodat nábytek vyrobený na míru, nemluvě o vstřícném přístupu při úpravách počtu a druhu objednaného zboží.“
Ida Edlund, Business Developer - Air Freight Norway, oddělení Schenker AS, Gardermoe