bez DPH
Obvyklé dodání: 4 pracovní dny
Doprava zdarma od 2.000 Kč bez DPH
Záruka 7 let
Showroom v Praze
Klasická moderní kancelář

Klasická moderní kancelář

Klasická kancelář je určena pro ty, kteří potřebují k výkonu své práce stálé pracoviště. Moderní kancelář je navržena pro osobní schůzky, spolupráci a společenské prostory a nabízí flexibilitu v podobě pružné pracovní doby, která odpovídá měnícím se potřebám. Abychom vám pomohli zorientovat se v tomto způsobu práce, připravili jsme pro vás startovací sadu rozhovorů a článků, jakož i průvodců a šablon, ze kterých si můžete libovolně vybírat a přizpůsobit je své nové kanceláři.

Z pohledu lidských zdrojů

Zeptali jsme se odborníka na lidské zdroje, naší HR manažerky, jaké je to dnes pracovat v tradiční kanceláři. Podívejte se na odpovědi a tipy Else-Marie na některé klíčové otázky.

Hodnotící dotazník pro klasickou kancelář

Jak se vaši zaměstnanci cítí při práci v tradiční kanceláři? Připravili jsme pro vás hodnotící dotazník, abychom vám pomohli zjistit, co se vašim zaměstnancům na jejich práci líbí a co ne. Můžete si dotazník libovolně upravit a na základě jeho výsledků pak provést změny v nastavení práce v klasické kanceláři.

Čtyři tipy pro interiérový design kanceláře

1.

Zkontrolujte úroveň hluku a ujistěte se, že místnost má dobrou akustiku. Během online schůzek se kolegové mohou navzájem rušit vyšší hladinou hluku, což může způsobit horší soustředění. Pomocí akustických zástěn, akustických stěnových panelů a rostlin (živých i umělých) můžete snížit hladinu hluku v kanceláři a vytvořit příjemné pracovní prostředí.

2.

Sociální interakce je hnací silou, která přivádí mnoho lidí do kanceláře - to, jak jsou uspořádána vaše pracovní místa, váš styl práce a kdy a kde se setkáváte, hraje důležitou roli v uspořádání interiéru a rozmístění nábytku. Příjemné pracoviště má pozitivní vliv na produktivitu, efektivitu a vytváří pocit sounáležitosti. Možná by vaše kancelář potřebovala novou odpočinkovou místnost?
Paravány a tlumiče hluku
Paraván ZONE.
5 125 Kč
Vybavení pro recepce a salonky
Prohlédněte si naši nabídku pro recepce a salonky.

3.

Zajistěte, aby si zaměstnanci mohli udržovat odstup v prostorách, kde se současně pohybuje mnoho lidí, například v jídelně.

4.

Pracoviště je často vnímáno jako místo setkávání a potřeba menších zasedacích místností vzrostla. Díky většímu počtu menších zasedacích místností lze usnadnit spolupráci mezi kolegy a uskutečnit schůzky s externími i interními zaměstnanci, aniž by byli rušeni kolegové.
Potřebujete inspiraci, radu nebo praktickou pomoc s vybavováním vašeho pracoviště? Kontaktujte nás a my vám pomůžeme vše zrealizovat.

Pomoc při navrhování interiérů

Telefon
+420 283 933 763
Mail

Ať vám neunikne žádná důležitá novinka…

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a nechte si zasílat tipy na nové výrobky, zajímavé články a upozornění na speciální nabídky přímo do vašeho emailu.
Prosím vyčkejte...