7 tipů pro chytré vybavení kanceláře

Rozrostl se váš tým, stěhujete se, nebo jste změnili způsob práce? Anebo přišel čas odměnit se novým nábytkem? Bez ohledu na důvod pro obměnu interiéru kanceláře, je zde několik věcí, které byste měli vzít na vědomí, abyste dosáhli příjemného prostředí, kde zaměstnanci budou prosperovat a cítit se pohodlně. Zde je seznam sedmi nejdůležitějších zásad.

Tyto rady vycházejí ze zkušeností našich projektových prodejců Davida Hassela and Therese Östbyové, kteří denně pomáhají společnostem chytře vybavovat jejich kanceláře. Po vyslechnutí a analýze požadavků klienta, navrhnou řešení, které mnohdy překvapí.
„Chceme aby zákazníci byli odvážnější, ale zároveň aby přemýšleli krok dopředu,“ říká Therese. „V chytře vybavené kanceláři může být jeden kus nábytku po čase využit zcela novým způsobem.“
„Samozřejmě, naším cílem je prodávat,“ říká David, „ale především chceme vytvořit takový design interiéru, díky kterému naši klienti využijí prostor na maximum.“

KANCELÁŘSKÝ NÁBYTEK VYBÍREJTE A ROZMISŤUJTE CHYTŘE:

Pokud níže uvedené tipy vezmete v úvahu při plánování, budete na nejlepší cestě k chytře zařízené kanceláři.

 

Myslete dopředu. Nekupujte přesně stejný kus nábytku, jako už máte. Přemýšlejte jinak - co potřebujete dnes a co budete potřebovat příště? Pokud plánujete expanzi týmu, pravděpodobně budete muset přidat další pracoviště ve stejném dekoru. Je potřeba mít flexibilní řešení.

Vyhněte se velkým psacím stolům. Díky menším stolům budete mít více místa například pro malý stolek a křesla. Menší stoly Vám také umožní vytvořit více pracovních míst.

Využijte jednací stoly. Neřiďte se počtem zaměstnanců při výběru velikosti jednacího stolu. Zvolte dostatečně velký pro počet lidí, kteří jsou přítomni jednání nejčastěji. Takový jednací stůl pak můžete využít i jinak: například jako jídelní stůl nebo další pracovní místo.

Jeden typ židle ve více místnostech. Pokud zvolíte stejný typ židle do konferenční místnosti i jídelny, získáte tím univerzální set židlí pro pořádání případných velkých sešlostí. Praktické a sladěné.

Prostor oddělený skříněmi. Kancelářské skříně jsou perfektní pro rozdělení místnosti. Skříně s posuvnými dveřmí jsou vhodné do menších prostor - snadno se do nich dostanete a šanony a stohy papírů zůstanou schované. Pokud k zádům skříně přidáte akustický paraván, vytvoříte tím menší stěnu, která tlumí hluk a dobře vypadá.

Místo pro neformální setkávání. Chytrým vybavením místnosti dosáhnete i více volného prostoru mezi stoly, kam můžete umístit lounge křesla a malý konferenční stolek. Prefektní pro setkávání zaměstnanců a příjemné přestávky na kávu.

Používejte jednoduchý design. Pokud je to možné, omezte se při výběru povrchů na jednu barvu a jeden dekor dřeva. Jednoduchý styl je moderní a zárověň praktický do budoucna – až budete potřebovat obměnit doplňky nebo přestěhovat některé kusy nábytku do jiné místnosti.

Vybavení kanceláře

Ať vám neunikne žádná důležitá novinka…

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a nechte si zasílat tipy na nové výrobky, zajímavé články a upozornění na speciální nabídky přímo do vašeho emailu.