Jak zařídit kancelář manažera? Bude se hodit větší stůl a projektor

Pozice manažera má svá specifika a ta se odráží i v zařízení jeho kanceláře. Víte, jaké prvky by měla manažerská kancelář obsahovat a co vedoucímu zaměstnanci usnadní práci?

Oproti kancelářím řadových zaměstnanců mívá kancelář manažera – stejně jako jeho práce – jistá specifika. Je třeba ji přizpůsobit například pro časté návštěvy obchodních partnerů a pro konzultaci se zaměstnanci.

Pro obchodní jednání můžete vytvořit příjemný koutek s křesly

Základem kanceláře je kvalitní stůl a kancelářská židle. V případě manažerské kanceláře se bude hodit takzvaný pracovně-jednací stůl, tedy multifunkční kus nábytku, který poslouží jako dostatečně velká pracovní plocha, ale zároveň se při přidání dalších židlí bude hodit i na menší pracovní jednání. Nebude tak třeba pro každou delší konzultaci přecházet do zasedací místnosti.

 

Další možností je samostatný jednací prostor oddělený od kancelářského stolu. A nemusí jít jen o další strohý stůl a židle. Co třeba nízký konferenční stolek a kolem něj několik pohodlných křesel? Neformální atmosféra bude na příchozí působit příjemně. Dochází totiž k rozmazání hranice mezi hostitelem a návštěvou či mezi nadřízeným a podřízeným. Právě na řadové zaměstnance by kancelář měla působit uvolněně, nikoliv jako strohá místnost s dusivou atmosférou.

Není potřeba dávat svou nadřazenost najevo luxusním vybavením

Kancelář také nemusí působit příliš luxusně – tedy neměla by se typem vybavení příliš lišit od pracovních míst ostatních zaměstnanců, obzvlášť pokud sedí poblíž. Luxusní materiály, jako jsou exotické dřeviny či kůže, mohou zapůsobit na některé obchodní partnery. V dnešní době se ale i ve větších firmách klade důraz na narovnávání podmínek a plošší strukturu. Kancelář manažera nemá klást důraz na okázalost – obzvlášť ve srovnání s ostatními zaměstnanci, kteří by si pak mohli připadat méněcenní.

 

Kancelář pro manažera

Hodit se může také projektor a promítací plátno či projekční obrazovka, která je pro prezentace strategií či obchodních výsledků k nezaplacení – stejně jako pro konferenční hovory.

Chybět by neměl ani dostatek úložného prostoru. Nezbytný je kontejner s několika zásuvkami či skříňka nebo regál. Manažeři často pracují s důvěrnými smlouvami a dokumenty, a proto je ideální, když se některé zásuvky či části skříněk dají zamknout.

Při vybavení kanceláře vždy myslete na praktičnost a střídmou eleganci. Pouze tak bude vhodná k práci a bude přívětivá pro zaměstnance i obchodní partnery, aniž by působila zbytečně okázalým dojmem.

Naše tipy pro kancelář manažera

Ať vám neunikne žádná důležitá novinka…

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a nechte si zasílat tipy na nové výrobky, zajímavé články a upozornění na speciální nabídky přímo do vašeho emailu.