Vybavení kanceláře

Kancelářské vybavení a praktické doplňky

Do vybavení kanceláří nepatří pouze nábytek, vhodně zvolené stoly, skříně nebo kancelářské regály. Je třeba myslet i na řadu detailů, které se hodí k praktickým účelům. Pro dobrou orientaci v čase například pochopitelně poslouží hodiny. Některé nabízené modely se budou hodit i do domácnosti. Pro lepší orientaci v prostoru se zase jistě vyplatí investovat do kvalitních svítidel. Jejich dobrá volba může výrazně pomoci vylepšit světelné podmínky na pracovišti, zamezit oslnění nebo lokálně osvětlit konkrétní pracoviště.

Nástěnky a vitríny

Pro sdělování informací v rámci pracovních týmů se nabízí řada praktických prezentačních pomůcek, jako jsou nástěnky, ale mohou posloužit i plánovací tabule. Pro dokumenty, které mají být vystaveny dlouhodobě a neměly by se sundávat zase doporučujeme uzavíratelné vitríny. Naleznou uplatnění například i ve velkých halách, recepcích obchodech či vstupních prostorách činžovních domů. Nabízíme klasické provedení v podobě korkových či textilních nástěnek. Naopak plánovací tabule mohou mít různé modernější povrchy a designy, třeba magnetické a skleněné.

Ergonomické doplňky

Mezi praktické příslušenství, které plně odpovídá požadavkům ergonomie při práci vestoje se můžete inspirovat výběrem podložek pod nohy, pod židli nebo protiúnavových rohoží.