Nábytek a vybavení do kanceláří a zasedacích místností

Vyhněte se dlouhému sezení - vyberte si aktivní židli ještě dnes!

Nakupujte zde!

Kancelářský nábytek a vybavení s nádechem originality

Ve společnosti AJ Produkty se zaměřujeme na kvalitní švédský kancelářský nábytek, který by měl poskytnout vše potřebné, abyste mohli soustředit svou energii a úsilí na práci a přitom se cítili pohodově a zdravě.

Vybavení kanceláří kompletně pod jednou střechou

Právě zařizujete kancelář, zasedací místnost či prodejnu? Díky naší nabídce pořídíte veškeré vybavení na jednom místě. V našich kolekcích se můžete inspirovat variabilním nábytkem, který lze použít pro klasické kanceláře i pro větší tzv. open space. Jednotlivé kusy jsou různě sestavitelné a odpovídají požadavkům modernosti a funkčnosti. Jednotlivé kusy nábytku a kancelářské doplňky lze nakoupit zvlášť. Můžete si však vybrat třeba jednu z kancelářských sestav. Jde o kombinaci kancelářského nábytku – například kancelářského stolu a kancelářské židle to vše doplněné zásuvkovým kontejnerem a skříňkami. Hitem jsou však výškově nastavitelné pracovní stoly umožňující časté změny polohy, kdy při práci s počítačem můžete sedět nebo naopak i stát. Je to zdravé pro vaše záda, zvyšuje to koncentraci a přispívá tak ke zlepšení efektivity práce. Jako doplněk pak doporučujeme proti únavovou podložku či rohož, která uleví vašim nohám.

Zasedací místnosti a chytrá prezentace

První dojem je rozhodující. To, jak působí vaše firma už ve vstupních prostorách, může ovlivnit další jednání a celkový úspěch vaší společnosti. Do jednacích nebo školících místností se ideálně hodí různé sestavy konferenčních stolů a židlí opatřených funkčními doplňky chytré komunikace. Najdeme vhodné řešení ať už potřebujete nábytek přizpůsobit týmové komunikaci nebo naopak zajistit jednotlivým zaměstnancům komfortní soukromou zónu pro samostatnou činnost prostřednictvím různých akustických panelů či paravánů. Modulární uspořádání kanceláří a zasedacích místností je moderní a praktické. Nemusí vždy zůstávat stejné a v případě jednacích místností vhodně vybrané skládací stoly či stohovatelné židle umožní je přeměnit ke zcela jinému účelu.

Volný prostor a přehled při práci

Čistota a přehlednost působí blahodárně. Je proto dobré mít řadu možností, kam přebývající věci uložit, setřídit. Kompaktní a praktické skříně, regály či kartotéky nikdy zcela nevymizí z kanceláří. Naopak, skříně či regály jistě upotřebíte! Nabízíme mnoho typů uzamykatelných kancelářských skříní, které jsou ideální na ukládání šanonů či krabic. Nebo jen otevřené regály, případně i různé nástěnné boxy a police pro umístění drobnějších předmětů tak, aby nepřekážely na pracovních stolech a nenarušovaly estetiku místa. Pro přehledné uložení dokumentů a menších pomůcek využijete kancelářské zásuvkové kontejnery. U některých modelů jistě oceníte pojízdnost či zámek. Při práci s velkým množstvím dokumentů by se mohly hodit dřevěné či kovové kartotéky. A na časté přemisťování těžkých šanonů a dokumentů pomůže kancelářský vozík. Uplatnění pochopitelně nalezne velké množství ergonomických pomůcek a velký výběr kancelářských doplňků.