Jak zorganizovat úspěšná hybridní setkání

Jak uspořádat úspěšné hybridní schůzky

Jaké jsou problémy při pořádání hybridních digitálních schůzek? Pokud máte vzdálené účastníky schůzky a účastníky v kanceláři, mohou se vyskytnout určité problémy. Od technických aspektů až po to, jak sdílet obrazovky, pokud je na stejném místě více lidí.
Většina lidí se dnes cítí docela pohodlně, když chce vést hybridní digitální schůzku a účastnit se jí. Není to nic hrozného a naučili se přizpůsobit, když jim technologie překáží nebo když náhodou mluví ve stejnou dobu jako jiný účastník. Existují však drobné "vychytávky", které je při online shcůzkách dobré mít na paměti. Uvedli jsme několik praktických tipů, které mohou zlepšit celkový zážitek a kvalitu hybridních schůzek.

1. Otestujte technologii v dostatečném předstihu před schůzkou, abyste měli čas vyřešit případné technické závady. Ujistěte se, že všichni účastníci byli informováni, zda si musí stáhnout aplikaci nebo vytvořit účet.

2. Pokud je ve stejné místnosti nebo kanceláři více osob, použijte jednu obrazovku na účastníka. V opačném případě hrozí, že účastníci, kteří nejsou přítomni, se mohou cítit odstrčeni a přijít o důležité věci, které se říkají za kamerou, pokud je ve stejné místnosti více lidí.
3. Ujasněte si účel schůzky, program a očekávání od schůzky. Nezapomeňte udržovat oční kontakt s osobou, se kterou hovoříte, stejně jako při osobním setkání.

4. Nechte prostor pro přestávky a před schůzkou si ujasněte, kdy budou plánované přestávky. Pokud se jedná o delší setkání, snadno se unavíte a ztratíte pozornost, a tím i zájem účastníků.

5. Ujistěte se, že každý dostane příležitost promluvit, a neváhejte použít funkci chatu, abyste zachytili ty, kteří nedostanou příležitost promluvit nebo chtějí přispět do konverzace, aniž by přerušovali řečníka.

Ať vám neunikne žádná důležitá novinka…

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a nechte si zasílat tipy na nové výrobky, zajímavé články a upozornění na speciální nabídky přímo do vašeho emailu.